Robím na firemných stránkach (www.rolvis.sk). Pred nejakým časom sa šéf začal zaujímať, ako sme na tom z pohľadu nájditeľnosti pre bežného užívateľa hľadajúceho nami produkovaný sortiment. Zistený stav bol velice biedny, takže som sa pustil do optimalizácie.
Zameral som sa na pár kľúčových slov (žalúzie, rolety, okná, dvere, brány). Pred optimalizáciou sme boli v Google kdesi okolo 400. miesta. Teraz je to už trochu lepšie (okolo 40).
Stránky sa ešte určite dajú zlepšovať, na tom priebežne robím, hoci určite sú aj finty, o ktorých neviem. Druhá vec je zaregistrovať sa na vhodných vyhľadávačoch (samozrejme na všetkých bezplatných) a možno by pomohlo ešte niečo iné, o čom neviem. Jeden chlapík mi za 10000 ponúka tipy na optimalizaciu, vďaka ktorým by sme sa údajne mali posunúť do prvej desiatky. Nie že by to bolo veľa, ale pokiaľ vidím rezervy, tak by som s tým ešte skúsil čosi porobiť sám.
A urobím si tu asi malý pokus.
Komentáre
dalsi z typov
dik za typ